Zo maar even wat plaatsen op je socials draagt lang niet altijd ergens aan bij. Daarom is het handig om een strategie te hebben. Een doel.

En mocht je dat (nog) niet duidelijk hebben, vraag jezelf dan de volgende dingen af:

  • Welke vragen heeft mijn ideale klant?
  • Wat dient mijn ideale klant over mij te weten?
  • Wat verhoogt mijn 'expertstatus' of vertrouwen in mij of mijn product?
  • Welke misvattingen heeft mijn ideale klant over mijn product?
  • Hoe kan ik mijn klanten meer geloof in zichzelf laten krijgen? Dat ze het waard zijn om mijn product te kopen?
  • Wat zijn de dingen (kennis, ervaringen, tools) die mijn ideale klant nodig heeft om succes te hebben (gerelateerd aan jou product bij voorkeur)?
  • Hoe kan ik mijn ideale klant inspireren, amuseren of informeren?
  • Wat doe ik anders dan anderen in mijn branche?
  • Welke overtuiging heeft mijn klant nodig om klant te worden?
  • Welke overtuiging mag er juist veranderd worden om klant te worden of om succes te hebben?
About the Author Joy

Ik zet me volledig in om ondernemers te helpen om hun hartgedragen missie groots en winstgevend de wereld in te zetten.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}


Joyful Business Club

Gratis Facebook Groep waar kennis, ervaringen, tips, tools, challenges, webinars, templates gedeeld worden.

Een plek waar je kunt samen-werken. Een plek waar je elkaar accountability kunt bieden voor een liefdevolle stok achter de deur.

Een plek waar je kunt samen-werken. Een plek waar je elkaar accountability kunt bieden voor een liefdevolle stok achter de deur.

>
0